donderdag 30 augustus 2012

RE-USE :)

er werd mij zo is de vraag gesteld hoe ik na 2 jaar cimic aankijk tegen duurzame ontwikkeling en hoe ik denk anderen zo ver te krijgen in actie komen.

wel euh, ik ben nog altijd dezelfde, fan van de kleine dingen :) en steeds vol plannen die soms stevig wat tijd nodig hebben om misschien ooit uitgevoerd te worden. 

dus vandaar, een paar ideetjes die ik al opgeslagen heb, en die ik GRAAG deel met mijn lezertjes om ulle te helpen duurzamer te leven. lief hé ;)
want nee, nie alle leuke dingen zijn nieuw ;) sommige oude dingen zijn mits wat creativiteit véél toffer! en onthoud uiteraard ook: 'the best things in life are not things'




en da zijn nog maar een paar ideetjes hé, er zijn nog zo veel kleine dingen die je kan doen! (nee, het vliegtuig laten staan kan ik nog steeds niet.. maar ik ga er wel veel bewuster mee om en won't take it for granted! en ik ben fan van koning fiets ipv koning auto! om maar een paar kleine dingen te noemen..) 
de groene meisjes en style me green delen ook regelmatig ideetjes die ze online vinden!

allé HUP, actie :) we moeten de wereld redden ;)

2 opmerkingen:

Elisse zei

Zalig he! Er zitten zo'n leuke tipjes tussen!

kelly zei

nu ze nog in uitvoering brengen ;)