vrijdag 26 augustus 2011

concerten in de regen..

..ik heb er van de zomer veel gezien! over dieje regen ga dus ik nie zagen (al ben ik mijn regenjaske meer dan beu :) ), en over die optredens al helemaal nie. één van de toppers was joss stone in 't rivierenhof. vrolijk, innemend, schattig, en daarbovenop wilt ze ook nog eens een conscience kweken bij haar publiek.

luister hier.

lees hieronder (tekst geschreven door een bevriend journalist van joss, die werkt in war zones. slik.):

Take good care
Don't push the button
Life's so precious when you're
Standing in the firing line

You don't know me
But I seen you
Oh so high and mighty
Shooting at some friends of mine

Just take good care
Don't push the button
Life's so precious when you're
Standing in the firing line

Too much blood
Too many tears shed
Just how much before the madness
Turns us all to dust
Have you had enough?

Just take good care please
Don't push the button
Life's so precious when you're
Standing in the firing line

Geen opmerkingen: