maandag 7 november 2011

de andere canon - aanrader!

tis projectweek mannekes!

cimic en 't arsenaal openen een venster waardoor wij kunnen kijken naar sprekers en theatermakers uit binnen- en buitenland!

't gaat over interculturaliteit, maar dan eens een beetje anders benaderd. verrrry exciting :)
ik zal mijn westers brilletje nooit helemaal kunnen afzetten, maar kga wel met een open mind kijken. andere invalshoeken enzo, ik ben curieus!

en guess what. iedereen is welkom!
ik ga alvast dinsdag naar de lezing van Luiz Eduardo Soares & Zuca Sardan en donderdag naar de theatervoorstelling de getemde feeks!
de rest van m'n programma moet ik nog wat ineen puzzelen :)
GEN2020 en gebeurd in bagdad staan ook op m'n wishlist maar passen jammer genoeg niet in de drukke agenda.. maar GEN2020 wordt net gelanceerd dus daar kan ik hopelijk later nog iets van meepikken! gebeurd in bagdad hoop ik ook op een ander momentje te kunnen bijwonen.. moet ik nog eens onderzoeken :)

het volledige programma staat hier.

Geen opmerkingen: