zondag 30 december 2012

secret santa - gegeven -

ik mocht een kadootje maken voor het meisje met de rode schoentjes!
een klein moodboard gaf mij veeeel vrijheid ;)

ik ging aan de slag met de trefwoorden 'rood', 'oudroze', 'mooie stofjes' en maakte dit:


kadootjes verpakt in gerecycleerd papier en een wafeldoos, versierd met hema-letterstempels, hema-tape en den overschot van ne gouden verjaardagskroon (en dieje kroon werd gemaakt van den overschot van het pooier-outfitje waarin ik me ooit moest verkleden. don't ask..)


*een tarwekussen, met een hoesje dat nog beter lukte dan die van vorig jaar, in het mooiste stofje dat ik ooit in de kringloopwinkel vond!


*oorbelletjes (veel maken is daar niet aan: stekertjes en sieradenlijm van de banier en roosjes van bij zahia. op mekaar plakken en KLAAR :p)


*en een cirkelsjaal uit tricot voor tussenseizoenen, ook handig bij regen! (perfect voor deze 'winter' dus), hier gepind dus klik gerust door voor de handleiding!

i hope she likes it!

merci tess, het was weer fijn!
(ik las in een reactie op mijn vorig berichtje dat het rokje dat ik vorig jaar maakte eindelijk past. the fun never stops with this project :p)

2 opmerkingen:

Unknown zei

Nog meer toffe ideeën om te maken,.....vooral die oorbellen, daar moet ik met toch eens aan wagen, dat wordt mijn goede voornemen voor 2013 ipv afvallen wat toch niet lukt, mijn creativiteit ontplooien,....ipv tv kijken,....want door het santa project heb ik ontdekt dat bezig zijn me meer plezier biedt dan tv kijken, wat een ontdekking :-)

Lief actually ... zei

whààt?! mijn kroon was deel van een pooier-outfit!!? hmmm... ;-)

maar verder wel héél goe gedaan, kel :-) én uw kadooke is in slechts één verzending ter plaatse geraakt, ook al 'n prestatie, niwaar? :s