maandag 24 december 2012

et voila!

het was weer op het nippertje, maar hij is vertrokken!
hopelijk is mijn secret santa nog op tijd :)

basisingrediënten zijn deze twee topstofjes:


en de doos vertrok hier lookin' like this (niet té veel versierd, ik kreeg vorig jaar een attaque toen ik zo'n grote sticker van de post over mijn hard labeur moest plakken :p):

voor de rest blijft alles nog effe geheim tot mijn slachtoffer het pakketje ontvangen heeft :p
spannend!

en nu moet ik dringend naar mijnen decadente cake gaan kijken ;)

2 opmerkingen:

Lief actually ... zei

Hoera voor Santa Kelly!

En oe belachelijk zalig ziet die cake eruit! Da moet ik ook proberen!!! NU eigenlijk! :-)

Elisse zei

Allez jom ik ben benieuwd naar uw kadookes! En wat ge gekregen hebt natuurlijk! Fijne feesten Kelly!