donderdag 26 december 2013

secret santa came to town!

ow yeah! net terug van op reis en er lag hier al een verrassing op mij te wachten :) het was er wel eentje in de vorm van een briefje van de post, dus ik moest nog wat geduld uitoefenen ;) 

ik was net op tijd thuis for some christmas*love with the family! het plan was om na thuiskomst snel te douchen, soep te maken voor het feest en op supersonische wijze mijn taak als secret santa te vervullen. 

dat was buiten een slapeloze vlucht gerekend! i needed a nap and a big one!

dus het arm lief maakte de soep en mijn pakje was net te laat klaar om nog binnen te zwieren bij de post :s oeps.. vanmorgend geraakte het wel opgestuurd. als de post nu heeeeel flink is, geraakt het nog op tijd bij de bestemmeling ;)  
als ge in gent woont en nog niks hebt gekregen, vrees niet, het zou wel eens onderweg kunnen zijn ;)
en ps de inhoud van het pakje komt zo goed als recht uit mijnen backpack, dus kan wel een spatje water gebruiken ;) 



mijne secret santa was wel flink op tijd en stuurde mij heel veel pakjes :)

ik kreeg:
*wat reisspulletjes: labeltjes voor aan m'n backpack (keihandig! en hoe mooi is dat stofje!!), travelmoneyportemonneetje (jep, zeker nodig!), een oogmasker (dat had ik dus wel kunnen gebruiken tijdens die laatste vlucht :p) en zakdoekjes in een mooi hoesje om afscheidtranen te drogen (had ik ook héél hard kunnen gebruiken toen ik wederom afscheid moest nemen van the cutest kiddows en daarna van het fabulous colombia!)
*wat naaispulletjes: leuke knopen, een supermooi speldenkussen en speldjes erbij
*een mooie paris, je t'aime-ring (die echt niet pakt op foto maar wel héél goed past rond mijne vinger!). want zoals audrey zegt: paris is always a good idea!!


merci katrien!!!

4 opmerkingen:

Katrientje vanalles zei

opluchting hier dat je er blij mee bent.
Steeds een beetje spannend hé.
Graag gedaan. en veel plezier er mee.

Lief actually ... zei

Oh, da bloemenstofje is moooohoooooi !!! :-)

Elisse zei

Oooh, fijne pakjes Kelly!! (Deadlines nastreven is hier ook een zwaar probleem, daarom dat ik me er dit jaar niet aan waagde :p )

Silke zei

Dank je, dank je, dank je voor de zalige kadootjes! ik had me geen leuker pakje kunnen inbeelden ;-)

De postbode was hier vrijdag blijkbaar al eens aan de deur geweest, maar toen waren we niet thuis, dus het pakje lag vandaag te blinken in het postkantoor...

Blogpost volgt zo dadelijk!

Nog eens heel erg bedankt, en ook voor jou de beste wensen!