zondag 1 september 2013

1 september - start!

wederom lang geleden, oeps..
niet dat ik niks te vertellen had, maar een postje in uw hoofd schrijven betekent tot op heden jammer genoeg nog niet dat het online komt te staan ;)
gelukkig maar misschien want een uur nadat ik zo'n postje had "geschreven", leek het mij vaak al te onbelangrijk om te delen op het overvolle www..
zo sterft uwen blog natuurlijk een stille dood. en daar ben ik nog nie klaar voor! 't is ook nooit nie goe hé ;) dus hier ben ik weer met wat (on)belangrijke nieuwtjes! - take your pic ;) -


ik had een drukke, leuke, hete, gezellige, luie zomer.. en 't is nog niet gedaan want ik geloof in u, september!!

for now wat leuke antwerpen-nieuwtjes!

  • ik spotte een bloemzak zonder naam!! pér-féct want de kruidjes op 't terras doen het effe niet zo goed! als er iemand in de buurt van zurenborg eens samen wilt proeven van de zak, let me know!
    u vindt de zak in de lange altaarstraat, voor het kantoor van de spindokter!
  • nog groen-related: elke vrijdag in september kan je gaan stadsoogsten!
  • en ik belandde op een superleuk terrasje met latino-vibes: bar buenos aires. yummie empanadas!! de mojitos moet ik nog gaan testen, kandidaten?
if you'll excuse me now, ik moet de plantjes gaan water geven! 

1 opmerking:

Lief actually ... zei

Yes op de bloemzak!
Yes op de stadsoogsten!
En yes op de mojito's @ buenos aires!

X