donderdag 3 februari 2011

exit sien & maria!

er is al één voornemen gesneuveld :) (voor de voornemens zie hier en hier)
ik denk dat ik mij ietsiepietsie te veel op hals heb gehaald:
°3 à 4 keer per week les (wel héééél interessant hoor! maar de tijd ontbreekt mij om er iets fatsoenlijk over te schrijven :s)
°de daarbij horende werkjes (en oh ja, ik moest dringend in actie schieten want mijn uitstelgedrag leidde tot schuldgevoelens tgo mijn verwerkingsgroepsleden!)
°not to mention al die boeken en teksten die ik nog moet lezen! (ondertussen ook al 2 maand in 3 romans tegelijk bezig.. 't ga goe ze..iedereen da mij nen boek heeft geleend, ge krijgt die ooooit wel terug :p)
°3 keer per week trainen voor de 10 miles (da neemt veel uren in beslag man! niet te doen! zondag mijn eerste loop-je-fit-training met professionals! spannend!)
°diëten dus weekmenu's plannen, naar de winkel gaan, gezond koken, ..(yes, ook weer TIJDrovend..)
°leren naaien (voorlopig blijft het bij kwijlen over andermans naaiwerkjes. dank u blogland.)

°(en eigenlijk wil ik ook nog eens iets breien en leren haken!)
°mijn sociaal leven (het staat op een héél laag pitje maar ik weiger het volledig te laten sneuvelen!)

°oh ja, wérken. voltijds ja. zot. ik weet het. wiedoetdanunog.
°niet vergeten mijn lief af en toe een klein beetje aandacht geven
wat denken jullie, kan ik nog iets schrappen?

sien en maria heb ik al buitengezwierd. voorlopig moet ons huis het stellen met vliegensvlugge opruimtornado's en af en toe ne zwier van de vod. ge gelooft het misschien niet maar het ziet er nog ok uit. (vandaag dan toch. gisteren was het niet om aan te zien, i admit..). eind februari mogen ze nog eens terugkomen, ons sien en ons maria! we geven nie op hé ;)
strijken deed ik al niet gelukkig dus op dat gebied verandert er niks.
cuba-voorbereidingen en spaans leren laat ik over aan mijn reisgenootjes! verras mij chicas ;) ! ohja zaterdagavond doe ik wel een klein beetje mee, want dan gaan we hier naartoe. da ga KEIleuk zijn!! (sorry people, tis uitverkocht.. maar ik zal verslag uitbrengen!).
(spaarplan cuba neem ik trouwens wel zelf voor mijn rekening ;). tis gisteren succesvol van start gegaan! met dank aan het drukke school- en sportleven hé, ik heb gewoon geen tijd om geld uit te geven, huuuurrrrrraaaay voor de spaarboek!)

ahja, en da 10miles trainen, da duurt lang, maar wij doen dat wel supergoed hoor! ik ben trots op ons!!! kleine volhoudertjes die we zijn ;)
andere workoutplannen blijven nogeven in de koelkast steken, da begrijpen jullie wel zeker. (ik mis de zumba wel..)


goed, ik kruip onder de wol. want da minimum aantal uurtjes slaap heb ik toch ook echt wel nodig hoor!

oh ja en hoe jammer is het dat ik de mooie oorbelletjes niet gewonnen heb :(
als iemand mij wil verrassen ;)
of heeft iemand wat tijd te geef?

3 opmerkingen:

Lucie zei

sien en maria, wie zijn dat ook al weer? lol
Inderdaad, hier zijn ze ook al lang niet meer...

kelly zei

they'll be back luce!

Sien & Maria on FB zei

Echt stoer!!! :/